9 Eylül 2011 Cuma

AYŞEGÜL'ÜN KINA KURABİYE VE CUPCAKELERİ


Bazı kurabiyelerle aramda manevi bağ oluşuyor galiba Ayşegül ve kurabiyeleriylede öyle oldu bir ay boyunca Ayşegül’ün heyecanına ortak oldum hem kurabiyeleri hemde Ayşegülü çok sevdim bir ay  telefonda konuşup teslimat sırasında ilk kez  karşılaşmamıza rağmen  o kadar cana yakın o kadar güleryüzlü bir insan ki tanıdığıma çok çok mutlu oldum:))Umarım herşey gönlünce olur.
Ayşegül ile bir ay önceden detayları konuştuk nasıl yapalım ne yapalım diye.Hatta el modelini çok beğendiğini sonradan bindallıyı görünce vazgeçtiğini söyledi ama aklı el modelinde kalmış olucak benden cupcakelerin üzerine uygulamamı istedi.Bende elimden geleni yaptım.Sadece Ayşegül’ün kınasına özel cupcake modelleri çıktı ortaya yani yine bir made in şeker masalı:)))
Bindallılar sık sık yaptığım incili bindallıydı tek fark üzerini gümüş rengi simledim bu sefer.Ayşegül için 70 adet incili bindallı 70 adet kına elli cupcake yaptım.Hepsi ambalajlanıp etiketlendi ve Ayşegül’ün kınasında misafirlerine ikram edilmek üzere hazır hale getirildi.
Ayşegül &Serhat çiftine bir ömür boyu mutluluklar diliyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...