11 Temmuz 2011 Pazartesi

MEVLÜT KURABİYELERİ

Bu kurabiyeleri yaptığım bir kaç hafta oldu facebooktaki sayfamda günü gününe yayınlasamda bloga post hazırlayıp koymak için biraz geç kalıyorum.Geçte olsa  bütün kurabiyelerimi paylaşmaya çalışıyorum sizlerle.
Fotoğraflarda ki mevlüt kurabiyelerini  Sevgili Kamuran Hanım için hazırladım.Kurabiyelerin teslimatı sırasında Kamuran Hanımla tanışmamda mümkün oldu.Kamuran Hanım herşeyi bana bırakıp rahat rahat çalışmamı sağlayan çok anlayışlı bir bayan.Bu kurabiyeleride anneciğinin ölüm yıldönümü için okutucağı mevlüt için istedi.Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşAllah...
Kurabiyeler beş ayrı modelden oluştu temamız çiçek:)
Kamuran Hanımın isteği üzerine her bir kurabiyeye farklı birer  Hadis-i şerif  ve sünneti seniyye yazılı olan notlar iliştirdim.


Kamuran Hanım sizinle çalışmak zevkti benim için ilginiz desteğiniz ve güveniniz için çok teşekkür ediyorum.Bir başka Şeker Masalında buluşmak dileğiyle...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...