7 Haziran 2011 Salı

İyi ki doğdun Sedef:))

Kız çocukları için kurabiye süslemeyi çok seviyorum helede bu kız benim prensesimle aynı yaştaysa ve benim kızım kadar süslüyse değmeyin keyfime:)Özlem Hanım ile Sedef'in doğum günü kurabiyeleri için mailleşirken Ecrin için hazırladığım kurabiyelerden istediğini belirtmişti.Fakat daha sonra bir kaç model arasında kararsız kalınca kurabiyelerin temasını tamamen bana bıraktı bende Sedef için yaz  ve doğum günü temalı rengarenk cıvıl cıvıl kurabiyeler hazırladım.Özlem Hanımın bana gönderdiği resimde Sedef'in güneş gözlüklerini ve çantasını takmış küçük bir prenses olmasındanmıdır nedir ilk aklıma gelen tema yaz oldu:)
Sedef için 20 adet çubuklu vanilyalı kurabiye hazırlayıp Eskişehir'e gönderdim.Bu kurabiyeler benim kargo ile gönderdiğim ilk çubuklu kurabiyelerdi ve çok şükür hiç fire vermeden yerlerine ulaştı.Özlem Hanım beni arayıp kurabiyelerin kırılmadan geldiğini ve çok beğendiğini söyleyince sevinçten havalara uçtum diyebilirim:))Sedefciğimin yeni yaşını burdan tekrar kutluyorum.Özlem Hanım sizinle çalışmak zevkti benim için ilginiz için çok   teşekkür ediyorum.Bir başka Şeker Masalında buluşmak dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...